~warna-warni kehidupan~

WARNA-WARNI KEHIDUPAN~indahnya masih bernyawa di bumi Allah yang penuh dengan warna-warni kehidupan untuk kebahagiaan CINTA yang abadi padaMU~

Monday 18 April 2011

~Kisah Antara Kita~

Terlalu banyak yang ingin kuluahkan…
Terlalu bnyak yang aku ingin kongsikan..
Cinta pertamaku….
Pertama kali dalam seumur hidupku…
Aku merasakan apa itu CINTA…
Kepada seseorang insan yang berlainan jantina, berlainan perasaan dan cara pemikiran…
Namun aku tetap menyayanginya….
Aku bisikkan dalam hatiku…aku mesti menyayanginya keranaMU Ya Allah..
Hanya kepadaMu…aku berterima kasih kepadaMU kerana memberikan aku rasa ini..
Tetapi, aku telah mengkhianati rasa yg membahagiakan itu..
Aku kalah kepada bisikan-bisikan rasa yang melalaikan..
Aku tidak mahu kami hanyut dalam godaan
Terkapai-kapai dalam bisikan syaitan..
Aku menyedarinya…Aku amat menyayanginya…
Namun, belum tiba saatnya…
Aku harus hentikan!hentikan!hentikan…
Kerana aku percaya segalanya ada dalam rencanaMU Ya Allah..
Terima kasih kerana selalu ada saat suka dan duka..
Kepada Mu lah aku meluahkan segalanya…
Alhamdulillah…

No comments:

Post a Comment