~warna-warni kehidupan~

WARNA-WARNI KEHIDUPAN~indahnya masih bernyawa di bumi Allah yang penuh dengan warna-warni kehidupan untuk kebahagiaan CINTA yang abadi padaMU~

Monday 9 May 2011

~fasa pertama menghadapi dunia realiti~

Dengan nama Allah yang Maha Pengasih Lagi Maha Penyayang...

Alhamdulillah...
Alhamdulillah...
Alhamdulillah...
sekali lagi aku diuji...berkali-kali aku diuji....
kerana kasih sayangMU padaku...
Kau tahu aku masih mampu menghadapi ujianMU...
aku mohon jua..bersama-sama ujian ini..
Berilah aku ketabahan dan redha dalam segalanya...
Berilah aku keikhlasan dalam menghadapi dunia realiti ini..
Berilah aku kegembiraan melalui jalan yang telah ditetapkan ini...
mudah-mudahan aku akan berjaya mengharungi..
walau apa sahaja yang menanti...
amin....

No comments:

Post a Comment